Elérhetőség

 

Muszka Evelineneskuvo2.jpg

evelin.muszka@gmail.com

20/337-99-15

Bővebb infó:

https://varazslatoktere.webnode.hu/   

Árlista

 

Ha szeretnéd kipróbálni a Theta Healing konzultációt, akkor szeretettel várlak. A konzultációk időtartama  30, 60  vagy 90 perc. A konzultációt tartja, Muszka Evelin Okleveles Theta Healing konzulens. A konzultáció történhet online skypon. Coaching beszélgetéssel, is tudok neked segíteni, diplomás coachként. Egy coaching ülés 30 vagy 60 perc, szintén online . fizetés minden esetben előre utalással történik. 

 

 

Lemondás esetén :
Amennyiben 24 órával a konzultáció, coaching beszélgetés ,időpontja előtt lemondod az időpontot, a kifizetett összeget visszautalom.  Ellenkező esetben nem, mert a konzultáció idejét rád szántam.

A KONZULTÁCIÓ MINDEN ESETBEN ONLINE TÖRTÉNIK.

Theta Healing konzultáció

Időtartam: 60 perc

25 000 Ft

Theta Healing konzultáció

Időtartam:90 perc

35 000 Ft

OH kártya konzultáció:

Időtartam: 60 perc

9 500 Ft

Coaching beszélgetés


Időtartam: 30 perc 

12 500 Ft

Coaching beszélgetés

Időtartam: 60 perc

22 000 Ft

Rapid Coaching -Csodakérdéssel a célodért

Időtartam: 15 perc

Ezen a rövid találkozáson végig viszlek a Csodakérdés gyakorlaton 1 céloddal kapcsolatban.

6 500 Ft

 

 3500 Ft

 Munay-Ki -Anyaméh Rítus Online tanfolyam

 Időtartam: 2 óra

 

4 000 Ft

Ősbizalom illóolaj keverék Theta letöltésekkel

10 ml-es illóolaj keverék személyre szabott Theta Healing letöltésekkel.

 

3990 Ft

SOS Theta Healing konzultáció


Időtartam: 60 perc 

Hétfőtől-szombatig reggel 7 óra előtt , és este 10 óra után, vasárnap reggel 8 óra előtt és este 10 óra után ELKEZDETT  konzultáció feláras. 

55 000 Ft

SOS Coaching beszélgetés

Időtartam: 60 perc

Hétfőtől-szombatig reggel 7 óra előtt , és este 10 óra után, vasárnap reggel 8 óra előtt és este 10 óra után ELKEZDETT coaching beszélgetés feláras.

40 000 Ft

 

 

 

Weboldalaim:

https://varazslatoktere.webnode.hu/

https://www.facebook.com/varazslatoktere