Ki vagyok én?

1682023911.png

Szeretettel üdvözöllek. 1977 nyarán, Muszka Evelin néven érkeztem erre a földi játszótérre, Magyarország keleti megyéjébe, Nyíregyházára. Az anyagiakon túli világ megismerése elég korán elkezdődött számomra, amikor 13 évesen édesanyám elvitt az első Agykontroll tanfolyamra. Nagyon sokáig, csak akkor használtam, ha valamire "szükségem" volt, például jobb jegyet szerettem volna egy-egy tantárgyból. Viszont az érdeklődésem megmaradt, és folyamatosan olvastam  az idevágó könyveket. Egy további tanfolyamon vettem részt, ez a Brandon Bays könyve alapján tartott Belső utazás tanfolyam volt.  Közben elvégeztem egy főiskolát, magyar-művelődésszervező szakon,rövid ideig tanítottam. Ez idő alatt  találkoztam egy kozmetikai céggel, amelynek a termékeivel foglalkozva megfelelő jövedelmet teremtettem magamnak. Ez megadta nekem azt a lehetőséget, hogy élhettem azoknak a dolgoknak, amiket szerettem, ezek egyike az újságírás volt, a másik pedig az éneklés. 16 éves voltam, amikor a helyi lap külső munkatársa lettem,majd innen továbblépve  folyamatosan írtam éveken át külsősként azokba a lapokba, ahol lehetőséget kaptam. Itt még az aktuális eseményekről szóltak a cikkeim. Majd bekerültem már jóval végzés után a Főiskola induló rádiójába, a Campus Rádióba, és ott "osztottak" rám, egy tartalmában természetgyógyászattal foglalkozó magazint.(is) 2 évig voltam szerkesztő-műsorvezető.2013-ban felkértek a lakóhelyemen lévő Aranykapu Népművészei Egyesület sajtó szóvivőjének, ez a mai napig megvan az életemben.

Ekkor már bekúszott hozzánk az online világ, és ekkor már tudatosan kerestem azokat a lehetőségeket, ahol ezoterikus cikkeket lehet írni. Jó ideig írtam a 108.hu-nak, és egy nagy álmom volt a Női Portál, ahova 4 évig írtam, 2018 végén hagytam abba. Az ott megjelent cikkeim nagy részét olvashatod majd ezen a blogon. 

Mindig azt mondtam, hogy 30 éves koromig az álmaimnak éltem, majd következett 6 év, ami a gödör alja volt. Ekkor kezdtem elővenni újra az Agykontrollt, és megérett bennem az igény arra, hogy többet tudjak. Elvégeztem a Reiki1-2-t, Szellemgyógyász tanfolyamot, belenéztem az Orosz Információs Gyógyászatba,Bach - virágterápiába, Hipnózisba, Access Counseissness néhány tanfolyamába, de ekkor már a Theta Healing is az életem része volt.  2021-ben a Nyíregyházi Egyetem Coach képzését elvégezve, Diplomás Coach lettem,.

practitioner_theta.png

2015 óta, amióta Theta Healing konzulens lettem a Theta mindig a leg- leg -leg volt a számomra. A Theta healing napi szinten jelen van az életemben.

Alap, Haladó, Áss Mélyebbre, és Ritmus, Teremtés és Bőség, GOL, Te és a Teremtő, Te és a Partneref konzulens vagyok. Az Alap, Haladó, Áss mélyebbre tanfolyamokat 2020-ban megismételtem.

 

 

 

Ha hívlak téged,szeretettel várlak!