Letöltések az Önmagunkkal való elfogadáshoz

246565491_552665032470349_1671028803692081990_n.jpg

Önmagunk elfogadása
• Értem a Mindenség Teremtőjének meghatározását a Hetes Síkról önmagam elfogadásáról.
• Értem, milyen érzés elfogadni önmagamat.
• Tudom, hogyan fogadjam el önmagamat.
• Tudom, hogyan éljem úgy a mindennapi életemet, hogy teljes egészében elfogadom magamat.
• Tudom, hogy lehetséges önmagam teljes elfogadása.
• Elfogadom magam.


Őszintének lenni önmagammal
• Értem a Mindenség Teremtőjének meghatározását a Hetes Síkról az őszinteségről
önmagammal.
• Értem, milyen érzés az őszinteség magammal szemben.
• Tudom, hogyan legyek őszinte önmagammal.
• Tudom, hogyan éljem önmagammal szembeni őszinteséggel a mindennapi életemet.
• Ismerem a Mindenség Teremtőjének nézőpontját az önmagammal szembeni őszinteséggel.
• Tudom, hogy az őszinteség önmagammal szemben lehetséges.
• Őszinte vagyok önmagammal.