Még három jel, hogy a cicádnál te vagy a favorit

kitten-1031261_960_720.jpgNem olyan régen írtam egy bejegyzést arról, hogy mik a jelei annak, hogy a cicád szeret téged. Nekem is van egy bársonytalpú szőrgombócom, és sosem értettem egyet azzal, hogy a macsekok érdekből vannak az ember mellett. Mindig azt mondtam, hogy nekik is vannak érzéseik, nagyon ragaszkodóak, és igenis szeretik a gazdit. Előző bejegyzésemben 4 jelet mutattam be, ha nem olvastad, ITT megteheted. Most újabb 3 viselkedésmódot mutatok be, amellyel a cica a szeretetét, és a bizalmát fejezi ki feléd.

Megmutatja neked  a hasát

 Nem csak a macskáknál, más állatoknál sem gyakori, hogy megmutatják a pocakjukat, mert ezzel védtelenné válnak. Ha a kedvenced a hátára fekszik és azt szeretné, hogy a hasát simogasd, akkor az azt jelenti, hogy nagyon bízik benned, és teljesen biztonságban érzi magát nálad.

 Dagaszt

Bár ez nem egy felemelő dolog a számunkra, de ha a cicád elfekszik rajtad, és dagasztani kezd, az azt jelenti, hogy nagy biztonságban érzi magát, és boldog. Vannak akik azt mondják, hogy ilyenkor az anyukát látják benned, hiszen pici korban a szopási reflex pont ilyen volt. Ott is dagasztottak anyjuk hasán, hogy megkapják az anyatejet. Minél jobban érzi magát a cirmos, annál jobban belemelegszik a dagasztásba, és annál mélyebbre vájja beléd a karmait. Persze ezzel nem fájdalmat szeretne neked okozni csak ő így tudja elégedettségét kifejezni.

 Begörbíti a farka végét

 A macskák farka egy jelzőrendszer, lehet látni, ha ideges, ha fél, és azt is, ha boldog, mert ilyenkor begörbíti a farka végét, jelezve, hogy minden rendben van.